סוף השנה כבר כאן, הנה רעיון למתנה לצוותים בגן הילדים, בבית הספר, ובכלל

בגן של הבת שלי ( כמו ברוב הגנים ) כל שבוע יש ילד השבוע. חשבתי על משהו פשוט וטעים.

הכנתי לבן שלי לכבוד יום המאה בבית הספר פתי בר אישי לכל ילד עם תמונה אכילה מבצק סוכר של 100.

כשנכנס לי ג’וק לראש, אין טעם לנסות להוציא אותו! הג’וק החדש – עוגת טירמיסו.

אם יש משהו טוב בפסח, חוץ ממצה עם שוקולד וקניידלעך, זה שקדים!! ותאמינו לי אני מחפשת משהו טוב בפסח כבר קרוב ל- 40 שנה, אך לשווא!

קובץ נהדר שיכול לשמש בהדבקה על קופסאות, מארזים ועוד!! אפשר להדביק את הקובץ ישירות על דף מדבקה, לגזור ולהדביק או על גבי נייר, לגזור ולהשתמש בדבק סטיק על מנת להדביק. בהצלחה (: