לא רק התלמיד מתרגש לסיים מחצית שנת הלימודים. גם למורות זה מעמד מרגש, ולכן החלטתי להכיר טובה למחנכת של בני הכנתי לה משהו סמלי שמביע את הערכתי על ההשקעה והעמל בחינוך ילדי הכיתה.

מתנה צבעוניית ויפה שניתן להביא בכל הזדמנות, אם זה לאבא/אמא שבת, אם זה לגן, ואם זה כדי להעריך מישהו.

צנצנות מלאות אהבה, הן תמיד הפתעה מעולה עבור צוות הגן ובכלל. תמיד כיף לתת משהו אישי לצוות ששומר עליהם כל היום.

(צילום : הודיה אורן) (צילום : הודיה אורן) (צילום : הודיה אורן) (צילום : הודיה אורן) (צילום : הודיה אורן)

לכבוד החנוכה חיפשנו משהו טעים וקטן לעשות לגן, עשוייה מהעוגיה האהובה על כולם.