עוגת יום הולדת בסגנון אתר בניה מאת אפרת פוזיילוב ליבוביץ

הבן שלי בן השנתיים אוהב כלי תחבורה מכל סוג, אז כמובן שהייתי חייבת להכין לו עוגה עם טרקטורים/משאיות וכד’ אבל איזו?

חשבתי אולי להכין עוגה בצורת טרקטור, אולי עוגה בצורה של שדה חרוש חיפשתי באינטרנט ואז ראיתי את הרעיון שהדליק אותי, עוגת “אתר בניה”.
את הטרקטורים לא מצאתי בחנויות הצעצועים אז הזמנתי באינטרנט משלוח עד הבית חמישה כלי עבודה קטנים וחמודים שהוא משחק בהם עדין.

כיצד מכינים ?

מכינים איזו עוגה שרוצים עוגת שוקולד או טורט. בתבנית אלומיניום גדולה ומצפים בקרם שוקולד.  אני מכינה קרם גנאש: שמנת לקצפת אחת מחממת מורידה מהאש ומוסיפה שוקולד מריר אחד.
ואז ידעתי שאני רוצה את הסיפרה שתיים אז כתבתי אותה עם פירורי פתיבר במקום שרציתי.  ואז מיקמתי את הטרקטורים,  בהתחלה רק העמדתי אותם חלש כדי לתכנן ולראות איך אני רוצה שזה יהיה ולבדוק שיש מספיק מקום ואז לחצתי קצת כדי שלא יזוזו.
הצעד הבא היה לשים את ערמות כדי ליצור מראה של אתר בנייה . וכדי שהשוקולדים ישארו על המשאית ובכף של הטרקטור הדבקתי אותם עם מעט קרם הציפוי.
את הערמות עשיתי ממקופלת ופניני שוקולד אך ניתן לעשות אותם בהרבה צורות אחרות כגון: עדשים, שוקולד חצץ לפי משקל, קליק, פירורי עוגיות אוריאו או פתיבר שוקו – בקיצור מה שבא לכם.
כיאה לאמא משקיעה הכנתי שתי עוגות אחת לגן ואחת למשפחה.  וכדי שלא ישעמם לי שיניתי את סדר הטרקטורים ובאחת עשיתי “דשא” מסוכריות ירוקות ובשניה חומה מקליק ריבועים מעורב שוקולד חלב ושוקולד לבן.

בהצלחה 🙂

P4_IMG02

P4_IMG03