כמו בכל שנה בפסח- אני חושבת מה להכין לגננות/חברים ואפילו לשולחן הסדר. לפעמים אני מכינה משהו אכיל ולפעמים אני אוהבת לתת משהו אישי, קטן שעשיתי לבד שיראה כמה אני אוהבת ומעריכה.

מארז מתוק ליום האהבה, ולא רק (כי אהבה אפשר להראות כל השנה) המארז מורכב מעוגות תפוזים אישיות עם קרם שוקולד ועוגיות חמאה מעוצבות בבצק סוכר

ילדי הגן של הבן שלי עשו פעילות בנושא חורף ואף הצטלמו עם כובע ומטריה. זה היה באותו שבוע חורפי במיוחד והחלטתי לפנק את כולם ב”גלידה חמה”

חנוכה הגיע וחיפשתי רעיון מקורי, טעים ולא מסובך להכנה והנה משהו שהגיתי, נרות אכילים לחנוכה בכלום עבודה

תמיד כיף לבחור נושא ולאפות עוגיות, במקרה שלנו בני בחר “דיסני מטוסים”, ואני בחרתי להוסיף עוגיות בצורת לב והסיפרה שש, גילו של בני.