כמו בכל שנה בפסח- אני חושבת מה להכין לגננות/חברים ואפילו לשולחן הסדר. לפעמים אני מכינה משהו אכיל ולפעמים אני אוהבת לתת משהו אישי, קטן שעשיתי לבד שיראה כמה אני אוהבת ומעריכה.
כמו בכל שנה בפסח- אני חושבת מה להכין לגננות/חברים ואפילו לשולחן הסדר. לפעמים אני מכינה משהו אכיל ולפעמים אני אוהבת לתת משהו אישי, קטן שעשיתי לבד שיראה כמה אני אוהבת ומעריכה.
פסח אוטוטו בפתח ואני לא יכולה להתאפק וחייבת להכין מתנה למארחים מעשה ידיי.
מארז מתוק ליום האהבה, ולא רק (כי אהבה אפשר להראות כל השנה) המארז מורכב מעוגות תפוזים אישיות עם קרם שוקולד ועוגיות חמאה מעוצבות בבצק סוכר
מרוב רעיונות למשלוחי מנות אתן מרגישות תקועות? זה מה שקרה לי, רציתי לפנק את הגננות במשהו קטן וסימלי ותמיד כולן מבקשות ממני מתכונים לדברים טעימים.
השנה הבת שלי ניגשה אליי וביקשה שנכין יחד פינוק קטן ומתוק לחברותיה, מיד חיפשתי מה יש בבית ואפשר ליצור ממנו ברגע האחרון משהו נחמד ואישי
ילדי הגן של הבן שלי עשו פעילות בנושא חורף ואף הצטלמו עם כובע ומטריה. זה היה באותו שבוע חורפי במיוחד והחלטתי לפנק את כולם ב”גלידה חמה”
אזני המן שאני מכינה כל שנה לפורים. אפשר לשחק עם הגדלים, עם המלית ואפילו עם הקמח וזה תמיד יוצא טוב!
חנוכה הגיע וחיפשתי רעיון מקורי, טעים ולא מסובך להכנה והנה משהו שהגיתי, נרות אכילים לחנוכה בכלום עבודה
תמיד כיף לבחור נושא ולאפות עוגיות, במקרה שלנו בני בחר “דיסני מטוסים”, ואני בחרתי להוסיף עוגיות בצורת לב והסיפרה שש, גילו של בני.