בהדרכה השלישית מבין ה-4 השתמשתי בדוליס לבנים שניתן לרכוש בכל חנות אפייה/חד פעמית ואפילו באיביי/אליאקספרס. אני אוהבת לקנות את הלבנים ואותם לבצעו עם מעט דיו אבל להשאיר להם את הלבן המקסים והעדין שלהם.