תחפושת ינשוף מאת עדי

השנה החלטתי להשקיע בתחפושת לחוגגת העיקרית – בת שנתיים וחצי – במקום בתחפושת משפחתית.;

לאחר התלבטויות רבות, בחרנו בינשוף שמורכב מטייץ וחולצה (שקניתי), עליה תפורות נוצות של לבד, חצאית טוטו (שכנראה לא תילבש אפילו פעם אחת) ומסכה (כנ”ל). אגב, אם במקרה יש לכם בן (שמעתי שזה קורה במשפחות מסוימות) אפשר להוסיף למכנסיים כמה שורות של נוצות (נניח מגובה הברך ולמטה) במקום החצאית.

P13183_IMG01_תחפושת ינשוף

אני השתמשתי בטול לחצאית, לבד לנוצות ולמסכה וחולצה וטייץ שנקנו בנפרד. גוזרים נוצות בכמה צבעים (לפחות 75 נוצות סה”כ), מסדרים בשורות, ותופרים או מדביקים בדבק בד אחת ליד השניה. את השורה שניה מסדרים באופן שהנוצות יוסטו קצת הצידה, כך שהקצה של כל נוצה מהשורה השניה יכסה את החיבור בין הנוצות בשורה הראשונה, וכך הלאה.

P13183_IMG02_תחפושת ינשוף

השלב הבא לא ממש הכרחי, אבל לדעתי מוסיף – מסדרים את הנוצות בחפיפה ותופרים שורה על כל כתף ובקצות השרוולים (בשרוולים הקטנתי קצת את הנוצות כי זה היה נראה לי קצת גדול מדי).

P13183_IMG03_תחפושת ינשוף

המסכה – לצורך הקשחת המסכה (אפשר גם להשתמש בפליזלין) גזרתי את החלק הכחול, המקור והגבות פעמיים והדבקתי אחד על השני ואז מדביקים (או תופרים) את כל החלקים יחד ומחברים סרט/גומי בגודל המתאים לראש של הילד. לחצאית לא צירפתי הדרכה כי ממש כל הרשת מלאה בהן, גם בעברית. חג שמח!!!

לפרטים נוספים אפשר להכנס לההדרכה המלאה (כולל כל התמונות והגזרה) : http://adistudio30.blogspot.co.il/2015/02/blog-post.html