עיצוב חדר בנות

הגיע הרגע בו הוחלט שצריך לעצב מחדש את חדר הבנות, הן גדלו והעיצוב הישן קצת נמאס (בעיקר עליי שאוהבת שינויים). אז היה לא פשוט רגשית למחוק את היצירה שהשקעתי בה בזמנו, אבל חידושים זה טוב.

חומרים דרושים :

  1. צבע  לקיר
  2. פאנצ 3 ו- 1.5 אינצ
  3. טפט לבן
  4. אדנית לבנה מאיקאה דגם אגפלנטה – עלות 29 ש”ח
  5. מסגרות מאיקאה דגם קוויל – עלות 25 ש”ח
  6. בד עם דמויות ששימש כתמונה למסגרות

אז החלטנו (כלומר אני החלטתי) לצבוע את החדר בשני גוונים. לא רציתי לצבוע קיר אחד בצבע אחד וקיר אחד בצבע אחר, זה משעמם לטעמי. לכן הוחלט על חלוקה קצת שונה.

בעזרת פאנץ גודל 1.5 אינצ’ ופאנץ 3 אינצ’ וטפט לבן שהיה לנו בבית, נחתכו עיגולים (והרבהההההההה מהם אבל היי, בשביל מה התחתנתי- יאללה תתחיל לפאנצץ’). בהתחלה חשבתי אולי להדביק אותם בצורה ישרה ומדודה אבל אחרי מחשבה שנייה, הוחלט על פיזור רנדומלי, יש לי מספיק כאב ראש גם בלי כל החישובים. זה לא לקח יותר מידי זמן וזה סוג של ריפוי בעיסוק.

P16016_IMG03

ואז רציתי להוסיף עוד כמה קישוטים, ומה יותר טוב מאיקאה בשביל למצוא קישוטים במחיר שווה לנפש?! אז קודם כל התאהבתי במסגרות ובמחיר שלהן והחלטתי שאני קונה לי שלוש מהן ואחר כך כבר אחליט מה יהיה בתוכן.

P16016_IMG01

P16016_IMG04

P16016_IMG05

אחר כך התאהבתי בצורה הגלית של האדנית הקטנה והחלטתי לרכוש גם אותה בתוספת עציצים מלאכותיים קטנים (כי לזכור להשקות אף פעם לא היה הצד החזק שלי).

P16016_IMG02

בהזדמנות אחרת התאהבתי בבד שרכשתי עם דמויות של santoro והחלטתי (שוב אני כן?! כי תאכלס מי לובש בבית את המכנסיים?!) שהן ימלאו את המסגרות המקסימות. אז גזרתי מעט מעבר למסגרת הפנימית (לא כל הדמות נכנסה בדיוק, כי המסגרת דיי קטנה, אבל זה לא היה קריטי מבחינתי) והנחתי וסגרתי את המסגרת (זה ממש פשוט, יש מאחור מן תיקתקים).

נעזרתי בבעלי היקר לדפיקת המסמרים והקידוחים השונים (בכל זאת צריך לתת גם לו לעשות משהו מעבר לפינצ’וצ’ים :-)) וטאדאםםםםםםםםם החדר מוכן -עוד מריצה בראש כמה פינישים נוספים אבל אנחנו מתקרבים לקו הסיום. המדליות בדרך! כל אחת יכולה! אני פה לשאלות.

בהצלחה